Conditii generale
Puteti returna produsul achizitionat de dvs in termen de 14 zile. Produsul trebuie sa se afle in ambalajul original, sa nu prezinte urme de utilizare, de lovituri sau distrugere, sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat. Dupa trecerea celor 14 zile (care se calculeaza de la ora si ziua la care curierul a livrat coletul) nu mai este posibila returnarea completa a sumelor de bani sau schimbarea produsului cu altul nou. Va rugam sa ne scrieti pe email [email protected]
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și de îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți produsul înapoi inainte de a discuta cu reprezentatii nostri.
Rambursări
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă se aproba, rambursarea dvs. va fi procesată și un transfer de bani va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un termen de 10 de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă rambursul aprobat, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Schimbarea produselor
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriti să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la [email protected] si va vom indruma cum sa procedati in continuare.
Cadourile
Dacă articolul a fost marcat ca un cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs.
Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou care poate sa fie folosit la achizii de pe site-ul nostru.
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa: ...... .
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport in cazul returnarii articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport.
Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat, insemnand ca riscurile transportului nu cad in sarcina noastra.
Aveti nevoie de ajutor?
Contactați-ne la [email protected] sau telefon. 0735 843 886 pentru întrebări legate de rambursări și returnări.